Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Gode råd i forbindelse med tilridning
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 21:12

Hej derude!

Jeg har lige fået min nye hest hjem i dag og skal begyndetilridningen! Jeg har før tilredet heste hvor det er gået rigtig godt! Men jeg vil da gerne have en masse fif om hvordan man gør det bedst muligt! Hun sku gerne blive en god springhest og skal jo derfor være meget let og lydhør!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjah...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 21:16
Start fra jorden med at lære hende de grundlæggende stop and go signaler...og ja, læs "træning af heste" af Andrew McLean - den kan ikke undværes
0
0
Svar på denne tråd
 
 rid den fra jorden
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 21:56

det er en god ide at "ride den" fra jorden med en trense, lær den at stoppe og gå frem og dreje. du har bare tøjlen over halsen som hvis du red og holder den hånd der holder udvendige tøjle(og evt.pisk) ved manken, og den anden tøjle holder du lidt tættere på biddet så du kan vejlede hesten,,, du kan også af og til røre hesten i shenkel lejet.

så kende du dens raktion på bid og shenkel når du sidder på den, os som bonus er den faktisk trybar


trierhorses,

kunst og heste er det bedste


www.anti-rodeo.underskrifter.dk/ index.php skiv under her

HESTENE FÅR BLANDT ANDET STØD FOR AT DE SKAL BUKKE OG SPARKE

ER DET RIMELIGT?



0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 21:59

Mange tak! Det vil jeg gøre!

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med hende!

0
0
Svar på denne tråd
 
 mine tricks
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 08:30

Min erfaring er også at longere hesten , så den lærer nogle gå/stoppe og temposkiftkomandoer.

Dette kan man jo viderføre til når man sidder på hesten.Så føler den ikke at noget er anderledes end det plejer.


Mvh Graven


Stor Welsh cob ( 161) til salg,sort med blis og 3 sokker.
Smuk Velgående Welsh cob sec D tilbyder bedækning !

GOD ALLROUND HEST 5 ÅR TIL SALG

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karina
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 20:14
Det gør jeg også. Siger 'skridte', 'trave', 'galop', og 'stooop, og ind til mor'. Så lærer den helt lette hjælpere når man kommer derop. Det har jeg gode erfaringer med!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider