Hej Tak for jeres svar!
Vi øver med at longere men damen syntes ikke det er særlig sjovt, men hun prøver da.
Det med at ride en tur ville jeg gerne bor på en lille gård med 8 hekt. men hun vil ikke ride alene, og jeg har desværre ikke lige nogen i nærheden til at tage med mig: Grunden til at hun ikke vil på tur alene tror jeg, at det er fordi hun har gået alene indtil jeg købte hende. Men jeg har en lang græs fold der så må jeg jo se om jeg kan få hende i trejde geer der.
.
Det du sagde (Svendsen) med at bruge mange kræfter i hjørnerne,
dem har vi haft en del problemer med da hun jo er vant til at køre vogn, så du kan måske forestille dig at man sidder og drejer lidt mærkeligt, for der er hesten jo nærmest helt stiv.