Min hoppeplag på 2 fik bid i munden for en måneds tid siden. Jeg har trukket hende ud og/eller ind med trensen på, og lært hende at stoppe, dreje, bakke og gå frem med biddet i munden.
Første gang lagde jeg trensen på, og så gav jeg hende en skude gulerødder, så hun fik noget andet at tænke på. Da de var spist stod hun helt roligt med biddet i munden, og prøvede ikke at spytte det ud. Allerede efter få dage kunne jeg komme til at lægge trensen på ude på folden, selvom hun ikke havde grime på
Hun går ikke med næsebånd.
Min anden plag har ikke haft trense på endnu, men han skal også have et lidt større bid, og jeg har ikke noget, der passer ham endnu.
Mvh
Julie