Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 thomas velin
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 14:59

Vi er nogle tøser fra en rideklub som godt kunne tænke os at holde et kursus med thomas velin.

Er der nogen som ved hvordan vi kan få fat i ham???

0
0
Svar på denne tråd
 
 thomas velin
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 08:29
bare slå hans navn op på google så må der kommer noget frem.. Nu ved jeg ikke hvad niveau i rider på men det skal nok være rimelig seriøst la/mb spring i starter for han kommer
0
0
Svar på denne tråd
 
 har prøvet det
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 15:47

Jeg har prøvet at slå det op, men det giver ikke noget. Har prøvet på dansk rideforbund og det gav heller ikke noget.

Vores ryttere rider la/mb/ma og vi har også landsstævne ryttere, så det er ikke bare tøser som ingenting kan

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tror ikke han...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 16:57

-holder kurser... Jeg kan ikke mindes jeg har hørt om nogen der har været på kursus hos ham.


Hvad med en anden? Vi har haft Michael Aabo hos os, ham kan jeg varmt anbefale.


Mvh Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 michael aabo..
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 21:04
Vi har tænkt på michael, men vi bor i københavn og han bor vist i jylland. Så det er nok ikke tænkeligt at han gider kører hele den lange vej for et kursus.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lang vej...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 21:37

Han har da holdt kurser hos os i Jylland da han boede i tyskland...

Det tror jeg ikke du skal tænke på, bare ring og få en pris af dem du kunne tænke dig skulle holde kurser, så må de jo selv indregne penge til transport.


Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 njkfdgafgakl
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 22:18

Du kan finde Thomas Velin herinde :)




~NUMSEFISKEN~
¤Med Equito's Litote¤
*Mål er drømme med en deadline*


0
0
Svar på denne tråd
 
 kursus
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 09:14

Michael Aabo holder kursus i hele danmark, han bor selv sammen med camilla i tyskland, så ring og spørg om pris, han er vist ikke helt billig, men prøv.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider