Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 parelli føl
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 14:29

Hej alle parellianere og andre


På et tidspunkt i efteråret var det oppe og vende om vi skulle lave en følstudiegruppe - så vidt jeg husker var det dorthe (dorthesus) der foreslog det..


Er der stadig nogen der har interesse for det?? Det kunne jo være fedt at mødes inden føllene kommer og se følfilm og forberede os til de små føl kommer og også mødes når de er her (evt. med føllene)... jeg tror vi kunne få meget ud af det...


Hvor lang tid er der til jeres hopper foler? Min foler om et par måneder ;-)


Mvh Natacha


If you allways do what you allways did, you'll allways get what you've allways got
0
0
Svar på denne tråd
 
 Føl om ca. i måned
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 14:39

vi kan da bestemt godt aftale at se noget film, jeg ved at Ellen også gerne vil være med- Har du forslag til hvornår og hvor ...ikke parelli mennesker er efter min mening oxo velkommen.

Jeg ved at der er flere avler der bruger parelli- måske kunne vi få nogle føl at bruge som demo.

Jeg har set det mest yndige broget føl med en super afstamning.

MVh Dorthe

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider