Hej alle parellianere og andre
På et tidspunkt i efteråret var det oppe og vende om vi skulle lave en følstudiegruppe - så vidt jeg husker var det dorthe (dorthesus) der foreslog det..
Er der stadig nogen der har interesse for det?? Det kunne jo være fedt at mødes inden føllene kommer og se følfilm og forberede os til de små føl kommer og også mødes når de er her (evt. med føllene)... jeg tror vi kunne få meget ud af det...
Hvor lang tid er der til jeres hopper foler? Min foler om et par måneder 
Mvh Natacha