Jeg har oplevet lidt det samme med min 4 års, da han skulle vænnes til biddet. Han fik det på ca. 10 gange hvor jeg slet ikke havde fat i det, brugte kapsunen. Efter ca. 5 gange, begyndte han også at løfte hovedet højt, forsøge at dreje rundt og bakke. Jeg var i tvivl om der var noget galt, men jeg havde af samme grund haft tandlæge til ham ca. 2 måneder før han fik bidet på for første gang. Jeg besluttede mig derfor for at være lidt bestemt og give ham et stykke guf når han havde taget biddet, jeg behøvede ikke at være det mere end et par gange, nu står han ligefrem og gaber efter biddet når det kommer, men han får vel og mærket også stadig en godbid når han har taget det.
Hvis du er helt sikker på at han ikke har ondt over at havde biddet i munden, tror jeg bare de forsøger at snige sig uden om. Min gjorde ihvertfald selvom jeg var i tvivl, da han normalt altid er utrolig artig:-)