pip pip... 
(først vil jeg sige, dette handler om menneske træning ikke heste)
Var lige ude og ride i dag med to fra stalden, den ene er jagt rytter og den anden spring. (jeg er ingenting/alting lige nu, da jeg har en hest der læres op)
På denne tur red vi gennem noget skov var vi kon til (for mig) meget stjel bakke, ca som siden på et v hehe...
Og jeg siger jer, jeg var sikker på min død skulle indtræffe der. jeg sad som en sæk kartofler og hold fat i min hest, istedet for at gi ham plads, men var sikker på han ville løbe i helvede med mig
(Sådan så min hest ca ud i mine tanker)
men ikke nok med det, da jeg endelig var kommet ned, tog de den i fuld galop op af den igen, så bare fat i manen og min hest elskede det jo, mens mit hjerte sat i halsen.
Så ellers i galop ned af stierne og "pludselig" kommer det er grøft. Og jo jo det kan vi da sakkens... (har stadig ikke rigtigt sprunget ham endnu, men han er en god springer alene)
men der ga jeg ham bare frihed greb manen og lod ham tage det i sit tempo...
Seriøst da jeg var yngre turde jeg rigtig med, sprang grøfter, red med fuld fart op og ned af bakker... havde virkelig ingen frygt i livet, da jeg arbejde med islændere, var det altid mig der tilred alle de "vilde" heste, og jeg har næmest hængt efter heste der er løbbet af H til.
Det var jo en fin tur og hestene fik meget ud af det, men er bare blvet sådan en skide kylling og stoler ikke på kræet.
Det skal også lige sige at han førhen var et helvede som jeg virkelig har kæmpet med og har været så bange for...
Han har selv været utrolig bange for alt, sent tilredet og bare bukket og spasset ud. men er nu virkelig en tillidsfuld og fantastisk hest.. 
Vi griner lidt af det og snakker om jeg er dømt til dressur rytter( ikke noget ondt, så dræb mig ikke på dette ord)
selvom jeg jeg meget gerne vil det andet her og dressur er jo sådan noget jeg kan til grundridning, men længere rækker mine evner ikke... 
Men er der andre her inde som virkelig gerne vil overvinde sådan en frygt igen eller har gjort det...
jaja op på hesten igen og det gør jeg imorgen