Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 LA...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2007 09:02

Hej alle sammen som kigger..


jeg håber du/i vil hjælpe mig, for jeg har fået så mange frskellige svar, og ved ikke hvilken jeg kan "stole på"..


Hvor højt er : LX spring?

: LD spring?

: LC spring?

: LA spring?

: MB spring OSV.?


Det skal måles efter en pony på 140..


Mange hilsner Julie og Lucas.


0
0
Svar på denne tråd
 
 højderne
Forfatter: 
Dato:  24-03-2007 12:05

Hejsa din hest ligger så vidt jeg husker lige på grænsen mellem at være en 1ér pony og en 2ér pony. Jeg tror det skiller ved 140 cm.

Men lad os antage at det er en 2ér pony.

I så fald vil


Lx: 50 cm

Ld: 60 cm

Lc: 70 cm

Lb: 80 cm

LA: 90 cm.


På min gamle rideksole opererede vi også med noget der hed lc.min. og dvs. at den for en ´´er pony var 60 cm, og ld var 50 cm, og lx 40 cm.. Det kan jo også være i gør det på jeres rideskole.

Husk at i omspringningen kan springene sættes op, og jeg tror deter max 10 cm de mås sættes op.

0
0
Svar på denne tråd
 
 En...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 15:05

LB for 2'er er 80 og en LA er 90, det har jeg ihvertfald startet :)





Malle


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider