Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Stævner, hvor og hvornår
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 20:19

Hej alle

Jeg har været inde på en del hjemmesider for at søge efter et lille udvidet klubstævne i dressur, da mig og min hest er ved at være klar nu. Jeg kan bare intet finde den kommende tid. Jeg ville gerne finde et stævne, der ligger i distrikt 2 (nordsjælland), helst et dressurstævne. Kan nogen hjælpe mig evt. nogen der er øvede som kan prøve at søge, så må i meget gerne prøve at gøre det for mig hvis i har tid. Det ville jeg sætte stor pris på...

0
0
Svar på denne tråd

infosport
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 21:40

Hej Amalie

www.infosport.dk kan du under ridning -> stævnekalender lave en søgning på stævner i dit distrikt. Her er et link for D-stævner i dressur i distrikt 2:

www.infosport.dk/cgi-bin/MMS.drf/ staevner.hms?hp=*&ni=3...na=&fb=DRF

Mvh. Linea

Flot og rummelig Humbaur hestetrailer udlejes (Sorø)

0
0
Svar på denne tråd

ellers prøv
Forfatter: 
Dato:  24-03-2007 10:45

også at gå ind under de forskellige rideklubber du kender i distikt 2 og søge under stævner. Der kan du også se om der er kommet proportioner på.

Kan være din egen rideklub har links på deres hjemmeside til de andre klubber. Hvilken klub er du medlem af? Så vil jeg da gerne hjælpe dig :-)

Når jeg skal starte i distikt 1 har jeg nemmest ved at gå på klubbernes hjemmeside og se deres stævnekalender :-)

Hvis jeg søger efter stævner i distrikt 3 er der er rigtig god stævnekalende på dansk rideforbund, hvor proportionerne kommer på, så det er lidt forskelligt fra distrikt til distrikt

Pletter eller broget - det jo skønt at se på :-)

Mine heste - Nikita & Jackpot!!

0
0
Svar på denne tråd

det er ikke nødvendigt alligevel
Forfatter: 
Dato:  24-03-2007 14:31
Jeg snakkede lige med min ridelærer og hun har fundet et par stævner til mig. Men ellers mange tak...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider