Hav et fast tag i tøjlen, allerede når i er i trav, når i så kommer i galop er det bare at sidder tungt i sadlen og måske mumle stille og rogligt til hende, vis det ik hjælper så prøv at bruge benene godt og måske lav nogen halveparader?
vis du rider ¨på et old(altsåundervisning med andre heste) så prøv og komme til og være bagerst, så må hun jo følge de andres tempo(;
håber du kunne bruge bare noget af det, jeg kender selv det med at have en hest der bare løber fra en, jeg rider på en pony på 114 som stikker af med mig hele tiden medmindre jeg har martingal på(:
håber for dig at du får noget bedre kontrol ved den stædige pony(:
- Camilla