hej alle HNer
i 2004 tog jeg klar, parat start kursus til licens
men jeg fik aldrig bestil rytterlicens da hesten blev skadet..
nu spørger jeg så om man skal tag det igen eller man godt kan få rytterlicens uden at tage kursuset igen
Jeg har selv taget det der kursus, for nogle år siden, men heller ikke bestilt licens endnu..
Men regner da stærkt med at det stadigvæk gælder...
Mvh Nana
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet