Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Transport
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 22:19

Efter træning og hesten transporteres i trailer hjem CA 20 min. Hvad bruger I til at lægge over en svedig hest i traileren.


Den er selvfølgelig skridtet ordentlig af men skal jo hjem og ordnes.


Fleece-uld eller???


Pia Nielsen

Nu med hesten på hjemadressen


Kíeffer Lech DL II 17" sælges. Billeder på præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det afhænger af temperaturen
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 17:10

Når det er koldt, bruger vi stald-/thermodækkener, som leder væden ud på overfladen - når det ikke er så koldt, bruger vi fleecedækkener.


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan klart anbefale
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 18:20

at købe dette dækken hos Noas Ark... www.noas-shop.dk/rideu...xd_da.html


Så bliver det ikke bedre...




Freedom rides....on a Quarterhorse


" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uld...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 19:00
...er efter min mening fænomenalt!


... 8-) - 99E - 8-) ...
Love - Language - Leadership - Lightness

Grønhøj Rideklub - Et Godt Sted At Være!
2 allergibokse + ponybokse udlejes.
Grønhøj Rideklub - 7470 Karup J
www.youtube.com/99E
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uld...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 20:06

Jeg foretrækker også uld...

Syntes fleece er så kundstigt og elektrisk.. så min lille hyp har et godt uld-dækken.

Det tørrer også hesten godt og ligger sveden uden på dækkenet, så hesten ikke bliver kold...


mvh Nana



Elsk mig mest, når jeg mindst fortjener det.
For der har jeg mest brug for det!
0
0
Svar på denne tråd
 
 uld...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 20:08

jeg lægger mit tykke store uldtæppe nederst og ovenpå et almidenligt åndbart stalddækken med 300 g for.


altså her om vinteren..


Trainers sadel NY - sælges !!!

Rigtig fed Kentaur springsadel sælges !!!


*** TOP PONY SÆLGES ***

Super elegant og velrejst 5 års kat I pony. Mørkskimlet vallak med masser af kapacitet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så tror jeg
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 23:54
jeg vil se om ikke mit fleece tæppe er nok i de +grader de lover fremover. Lad os håbe vinteren er slut

Pia Nielsen

Nu med hesten på hjemadressen


Kíeffer Lech DL II 17" sælges. Billeder på præs.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider