Hej!
Jeg har nogle spørgsmål, som jeg meget håber, at I vil hjælpe mig med.
Jeg har en nordbaggerhoppe på 12 år, som jeg har nogle problemer med ang. træningen. Jeg kan ikke få hende til at søge ned, hun er ligesom stiv i det. Er der nogle øvelser, der kan gøre hende mere smidig? Jeg rider schenkelvigninger og volter, men er der andre øvelser, der kan hjælpe?
Ville det være en idé, at anskaffe sig nogle hjælpetøjler i starten? Og hvis det var, så hvilke? Jeg er en ret erfaren rytter (redet i ca 5 år)
Jeg kan bruge alle råd, så bare skriv 