hej har haft samme problem.
prøv ikke at fokusere på at du skal igenne hjørnet, at han skal gå på den og den måde.
så driller det mere.
jeg gjorde det at jeg red lidt ekstra frem og lod være med at tage i tøjlerne. stadig let tøjleføring ikke vild trav. men så den skal tænke lidt mere.
min begyndte så selv at koncentrere sig om hvor han satte sine ben. han gik meget ind i volten, og gik mod mit højre ben. det gav nogte kampe. men som min træner siger: rid frem og væk fra problemet,.
der gik 2 gange hvor jeg red sådan og nu er det der ikke mere. kan ligge ben til ham nu, og han bøjer flot af.
håber det hjalp lidt..
det er ihvertfald mit råd. rid frem og væk fra problemet, og lad være med at blive sur og irreteret over dan ikke vil...for så vil den slet ikke..
mvh birgitte