Hvordan kan jeg bedst træne min hest op???
Han er i januar blevet sparket på hoften og har af dyrlægen fået konstateret en muskelskade, og har stået stille (har været på fold). Hun sagde han skulle stå 7 - 14 dage og så skulle jeg starte op med ham igen...
Han har pt. stået ca. 14 dage, blevet trukket ca. 10 dage og har i dag haft rytter på men efter 10 min. begyndte han at trække på benet...
Sååå ideer til træning ønskes, så jeg kan hjælpe ham bedst muligt!
Mange hilsner Stina