Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 min hest er bange for fugle
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 14:13

hej alle sammen.

jeg har købt en hest og da jeg prøvede den i en ridehal var den super men da jeg fik den hjem og ville ride på ude-bane lavede den buk-spring da den hørte en fugl hvad gør jeg?

0
0
Svar på denne tråd
 
 fugleskræk
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 14:50

Hej glotti.


Fugle kan være nogle farlige små fjerbolde.

Tror du ikke at det har været lidt i kådhed og at den bare skal vænnes til at rides på udebane.


Rider nogle gange en 22-årig jagthest, han syntes også at små gråspurve i hækken, nogle gange er meget farlige og han burde jo have set lidt af hvert.

m.v.h

Lizzi.

0
0
Svar på denne tråd
 
 netop..
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 21:38
Har I virkelig aldrig set, når gråspurvene rotter sig sammen?

Nogle stykker slår klørene i hesten og så flyver de afsted med det arme dyr.

Det var i hverfald Sokrates' mening om gråspurve - jo mere han skulle arbejde, jo farligere blev de.

Men du skriver, at du prøvede ham i ridehus - gad vide hvor meget han har været udenfor i lang tid?

Det er farligt når der kommer en pludselig lyd / bevægelse, men er man også lidt pjattet, så er en fugl en kærkommen lejlighed til et hop

Og en bange hest løber - en pjattet hest laver bukkespring.

Løsningen er: Masser af fold og ignorer pjattet.

hilsen jan

Og så lige min hjemmeside

Og så er der en ledig plads på Rubins fold se:
skovsoedal.akademisk.r...pages.com/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har i aldrig
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 00:34
hørt om de hestebensspisende fugle, også kaldet solsorte ? Jo jo, dem skal man passe på.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider