hej alle sammen.
jeg har købt en hest og da jeg prøvede den i en ridehal var den super men da jeg fik den hjem og ville ride på ude-bane lavede den buk-spring da den hørte en fugl hvad gør jeg?
Hej glotti.
Fugle kan være nogle farlige små fjerbolde.
Tror du ikke at det har været lidt i kådhed og at den bare skal vænnes til at rides på udebane.
Rider nogle gange en 22-årig jagthest, han syntes også at små gråspurve i hækken, nogle gange er meget farlige og han burde jo have set lidt af hvert.
m.v.h
Lizzi.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet