Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Skyder skulderen :/
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 21:13

Hej

Jeg rider en rigtig dejlig hoppe, hun har bare det problem at i traven, skyder hun meget nemt skulderen.

hvis man tager lidt mere i den udvendige tøjle, skyderen hun straks skulderen og er med det samme i den anden ende af ridehuset.

Hvad skal jeg gøre for at forhindre det?

MVH karoline

P.S. Jeg har ikke så meget af lave for tiden, så søger meget en halvpart. jeg bor i København, og det må helst ikke tage mere end tre kvarter at komme hen til dig med offentlig transport.



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 21:41
Min hest havde det også med at skyde helt vildt skulder. Min ridelære sagde at jeg med den udvending tøjle skulle ryste/nøkke den samtidig med at jeg holdt den lidt ud fra kroppen... Tilsidst holdt han op...

Picasso
0
0
Svar på denne tråd
 
 ngrwjgn
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 11:40

Indvendige schenkel er utrolig vigtig her... Udvendige tøjle+indvendige schenkel.


På min gamle unghest red jeg i firkanter kun for udvendig tøjle+indvendig schenkel, og det hjalp helt ufatteligt...


Louise og Fasion

Humlekrogens Hestepension


man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan holde mellem hænderne... ;-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklælkjhgf
Forfatter: 
Dato:  04-02-2007 21:14

udvendig tøjle udvendig ben heleee tiden... til sidst burde den forstå at den ik skal skyde skuldren. mine heste jeg har redet havde en tendens til det også da jeg red på lille volte med udvendige, var det nogen gange lige før de slog hoved ind i barriaren men! de fik ikk deres vilje. de stoppede med det efter at have gået ind i væggen 1 par gange..


:D


Hawar..

0
0
Svar på denne tråd
 
 ømme muskler?
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 09:36

Hej

Vil bare lige tilføje at dette fænomen i nogle tilfælde også kan skyldes muskespændinger...

Mvh Charlotte


"Timer, som du tilbringer på hesteryg, er aldrig spildt"
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider