Min hest gør det når der er noget galt. Det kan være sadel der ikke passer, sadel der ligger for langs fremme, at den vokser, at han trænger til at få ordnet tænder, eller at han trænger til besøg at kiropraktor. Nu har jeg fået købt en sadel der er tilpasset, så det problem skulle ikke gerne være der forløbeligt. Jeg er opmæksomt på hvor jeg ligger sadlen, mere end jeg åbentbart var før.

Jeg har fået ordnet hans tænder, og jeg kontrollere ham mindst engang om ugen, om han er skæv på den ene eller anden måde. Og nej jeg er ikke fanatikker med at tingene skal tjekkes og tjekkes efter. Men da jeg ve dyrlægen og kiropraktoren er dyre end det er for mig at holde tingene i orden, ja så er det blevet til et rimeligt fast ritual. Håber du finder udad hvad din hest fejler