Det er skam også irriterende at de absolut skal smide en sko, men det ville da være langt værre hvis hesten var blevet alvorlig syg end at den ikke kunne springe eller ride en tur grundet den har tabt en sko 
- Men jo skam, det er irriterende til tider 
Har du prøvet at ligge klokker på hesten på folden og evt under ridning? (hvis den ikke allerede går med det selvfølgelig).
Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'
Jeg Er Ikke Selvcentreret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist.
^ Hvil I Fred (Prinsesse) Snowy<