Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

tabt en sko. springe ?
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 17:20

Hej.

Jeg skal lige høre. Min kære hest har smidt en forsko i dag, og min part skal springe i morgen aften. Han er ikke halt, har gået en lille tur på vej med ham. Jeg skal ringe til smeden i morgen og høre om han kan komme. Men hvis han ikke kan...

Nu kommer det store spørgsmål : Kan man godt springe på en hest, der mangler en sko. Det er i et ridehus.

v.h Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog :)
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 17:27

Hej :)

Jeg ville aldrig springe en hest som manglede en sko, nej. Pga af uligevægt og det kan skade benene.

Jeg ville højst - hvis min hest havde tabt en sko og den ikke var ømtået - skridte den i ridehus indtil skoen blev sat på igen.

Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'

Jeg Er Ikke Selvcentreret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist.

^ Hvil I Fred (Prinsesse) Snowy<

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 17:48

Nej!
0
0
Svar på denne tråd

tabt sko
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 20:28

nej. det tænkte jeg nok også at I vil skrive. jeg har heller gjort det før. Så jeg må bare til smeden i morgen.

Det er sgu bare så surt, man tror man skal ud og ride en tur i skoven. tager hest ind fra fold. så har den smidt en sko.

og den skal til vemmelev for at springe i morgen aften.

v.h marianne

0
0
Svar på denne tråd

Kender det!!
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 14:57

Med at de smider sko i utide - men at ride uden en sko på er alt for risikabelt, jeg ville da heller aldrig løbe tur med en fod bar

0
0
Svar på denne tråd

Jame ndog.
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 15:08

Det er skam også irriterende at de absolut skal smide en sko, men det ville da være langt værre hvis hesten var blevet alvorlig syg end at den ikke kunne springe eller ride en tur grundet den har tabt en sko :)

- Men jo skam, det er irriterende til tider :)

Har du prøvet at ligge klokker på hesten på folden og evt under ridning? (hvis den ikke allerede går med det selvfølgelig).

Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'

Jeg Er Ikke Selvcentreret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist.

^ Hvil I Fred (Prinsesse) Snowy<

0
0
Svar på denne tråd

tabt sko.
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 21:43

Den får klokker på fold nu. for jeg gider ikke at vente på smeden mere. Han kunne komme på fredag. så han få fri de næste dage.

marianne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider