Hej. Er det muligt at finde en til at komme og ride min hest nogle gange om ugen mod penge?
Personen skal have en god postion erfagring og have evnen til at træne heste op. Hun har gået som skovturshest, men vil meget gerne arbejde og vil gerne gøre tingene rigtigt.. men kan til tider være meget strid, så personen skal kunne sætte sig igennem. Denne person så jeg også gerne ville undervise mig efter forløbet eller under alt efter hvor mange dage der bliver redet seriøst, for så tager jeg hende på tur under forløbet.
Jeg har længe gået og tænkt på at finde en berider(eller noget lignende) til at træne min hest en månedstid eller to alt efter pengene, men da jeg ikke vil have at hun skal flyttes har jeg ikke haft heldet med mig.
Personen vil have trailer til rådighed, men ikke bil og der ligger masser af ridehus som man kan hører til med højst 20 min afstand. og jeg vil selvfølgelig betale for ridehus kortet.
Tror i det er muligt at jeg kan finde sådan en person der vil træne en hest op fra bunden sammen med mig.
Hvis i nu står og kender en der mangler en ridehest at træne op enten gratis eller for nogle penge så send mig endelig en pb.
På forhånd tak fordi du kiggede ind for mit indlæg, Dina.