Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Muligt...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 14:09

Hej. Er det muligt at finde en til at komme og ride min hest nogle gange om ugen mod penge?

Personen skal have en god postion erfagring og have evnen til at træne heste op. Hun har gået som skovturshest, men vil meget gerne arbejde og vil gerne gøre tingene rigtigt.. men kan til tider være meget strid, så personen skal kunne sætte sig igennem. Denne person så jeg også gerne ville undervise mig efter forløbet eller under alt efter hvor mange dage der bliver redet seriøst, for så tager jeg hende på tur under forløbet.

Jeg har længe gået og tænkt på at finde en berider(eller noget lignende) til at træne min hest en månedstid eller to alt efter pengene, men da jeg ikke vil have at hun skal flyttes har jeg ikke haft heldet med mig.

Personen vil have trailer til rådighed, men ikke bil og der ligger masser af ridehus som man kan hører til med højst 20 min afstand. og jeg vil selvfølgelig betale for ridehus kortet.

Tror i det er muligt at jeg kan finde sådan en person der vil træne en hest op fra bunden sammen med mig.

Hvis i nu står og kender en der mangler en ridehest at træne op enten gratis eller for nogle penge så send mig endelig en pb.

På forhånd tak fordi du kiggede ind for mit indlæg, Dina.

0
0
Svar på denne tråd

MP på HN???
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 14:43

Hejsa...

Har du tjekket på Markedspladsen under "Part søges"? Der er da et par stykker der søger i nærheden af dig. Måske en af dem kunne tænke dig at hjælpe dig.

Eller du kunne selv søge.

** Trine **

Ejer af: Nydam's Mr. Milan

Ejet af: Frosti - hustyranen...

0
0
Svar på denne tråd

ja...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 13:12
Ja, det tror jeg faktisk bliver svært - det tager tid når man skal køre efter de heste man skal ride - både i transport og fordi det skal passes ind i kalenderen, man kan ikke bare tage dem når det falder først for - og hvis man så ovenikøbet skal til at flytte hesten for at kunne ride, så er der gået mindst tre timer før man er hjemme og hvem vil betale for tre timer, når hesten kun bliver redet i tre kvarter - erfor tror jeg du får ualmindeligt svært ved at finde en, der er så dygtig som det du efterlyser, der har tid og lyst til det. Det kan simpelthen ikke svare sig.
0
0
Svar på denne tråd

Ja! det er muligt.
Forfatter: 
Dato:  03-02-2007 23:09

Men det kommer an på hvor kræsen du er, og hvor du bor.

Jeg har selv hjulpet mange hesteejere med at ride deres heste op, helt gratis, uden at have anden uddannelse end de erfaringer jeg har gjort mig i de 11 år jeg har haft med heste at gøre. Først som part hvor jeg betalte for at ride, men nu rider jeg oftest gratis, og enkelte hjælper jeg med mod betaling. Så det burde kunne lade sig gøre at finde nogle i dit område også, men dermed ikke sagt at det er nemt. Man skal jo både kende nogen der har de samme træningsprincipper som en selv, som man stoler på, som man mener har nok erfaring, kundskab og viden, og som man svinger med personligt. Der har jeg været heldig at møde nogle der stolede nok på mig og mine evner og jeg har været super glad for de samarbejder vi har haft. det er utroligt givende at få lov at ride så mange forskellige heste..

Så bare kom i gang med at lede, og slå en annonce op på nettet, som det også er blevet foreslået..

Mvh Miss E

0
0
Svar på denne tråd

miss E
Forfatter: 
Dato:  03-02-2007 23:27

Ja det er sikker muligt, men ude hvor hun står har alle stort set deres egne heste bortset fra folk der lige er startet sin ridning eller en pige på 13-14.. der er for mange der har heste som gerne vil have parter ude hvor hun står. folk gider ikke kører for hende.. Men kan se at du holder til i greve, så kunne du måske ikke være interesseret?

dina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider