Nogen der har erfaring med at benytte vægt manchetter på benene i en del af træningen? Formålet skulle være at få et "forceret" løft, mere knæ og skulder aktion. På forhånd tak.
Er det ikke det islænder-folket bruger? Mener bare at de har vægt i deres klokker i stedet?
Men mon ikke det bare virker som en slags styrketræning, og derved ikke skader i kortere perioder...
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet