Jeg ved, at han for en del år siden var en ret kendt dressurrytter - men det er desværre alt. Han ejede og red bl.a. Rambo. Det er ikke meget man hører til ham nu - eller rettere - hvad jeg ved, men han handler en del med DV-dressur heste.
Sys
Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
Jørgen er en god rytter og underviser som især har sine kvaliteter i de sværere øvelser, han der desuden meget sød ved hestene - jeg tror dog ikke han tager heste i ridning.
Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning