Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Jørgen Olsen
Forfatter: 
Dato:  10-01-2007 18:41

Hejsa,

Nogen der kender noget til Jørgen Olsen fra Ølstykke?

Er blevet opfordret til evt. at sende min hest i ridning hos ham, men ville lige hører om der er nogen der kender ham eller ved noget om ham.



hilsen Majken

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad jeg ved - ikke så meget
Forfatter: 
Dato:  10-01-2007 21:13

Jeg ved, at han for en del år siden var en ret kendt dressurrytter - men det er desværre alt. Han ejede og red bl.a. Rambo. Det er ikke meget man hører til ham nu - eller rettere - hvad jeg ved, men han handler en del med DV-dressur heste.


Sys




Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 kvali heste
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 08:39

Jørgen driver en seriøs salgs/træningstald, og er endvidere hingsteholder.



Karina





0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 08:44
Jørgen er en god rytter og underviser som især har sine kvaliteter i de sværere øvelser, han der desuden meget sød ved hestene - jeg tror dog ikke han tager heste i ridning.

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd
 
 tilridning
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 14:18
Jørgen Olsen tager heste i ridning, men det er ikke ham selv som rider, men en anden.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider