Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 I ridning ...dressur
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 21:27

Hvor finder jeg en dygtig rytter der kan tage min hest i ridning, og lære ham videregående dressur??? der er jo ikke ligefrem nogen der reklamerer med det på MP.

Jeg tænker at det skal være en exam. berider og hesten skal bo på stedet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Muligvis, men...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 22:20

Skal det for alt i verden være en examineret??

Hvor bor du henne?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Metoden
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 18:06

Jeg søger nok en der ved hvordan man rider en hest op til MA, og gerne højere.


Der skal rides mere gang i ham, mere løft og han skal lære at changere rent, jeg kan sagtens selv ride ham, men jeg er begrænset af min egen formåen og forståelse...


Det SKAL ikke være en examineret berider, blot en der rider på "min" måde så min hest ikke kommer tilbage og er uridelig for mig, men så han kommer tilbage og kan lære mig et par ting ;-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 I ridning
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 18:52

Michael Carstensen fra Ringsted har på et tidspunkt taget heste i ridning,og han er rigtig dygtig.

Jeg har selv haft fornøjelsen af at ride hos ham i nogle år,og det er noget af den bedste undervisning jeg har fået.

Han har selv redet hos Leif Sørensen i noget der ligner 15 år.


Hvad er din måde??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måden.
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 19:12
Min måde er vel at jeg ikke har 20 kg hest i hver hånd, og at jeg heller ikke rider med vold men med glæde, og at min hest skal synes det er sjovt HVER gang..
0
0
Svar på denne tråd
 
 ?Smlmea?
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 19:51

Hej Smlmea,

Hvem er Michael Carstensen fra Ringsted? kan du fortælle noget mere om ham? Jeg overvejer nemlig også at sende min hest i ridning.


TIL Mac,

Du kan evt sende din hest i ridning hos Dennis Holst se hans hjemmeside på www.http://www.dk-dressage.dk/



hilsen Majken

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lars Ringkær?
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 20:34
Hvad med Lars Ringkær, der reklamerer her på HN?
(jeg kender ham personligt ikke - måske andre gør)

-¤-


Med venlig hilsen
Pauillacine

0
0
Svar på denne tråd
 
 der findes
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 21:14

jo uendeligt mange. Hvor kommer du fra? du kan evt. søge på horse under stalde og stutterier mener jeg det er - fra dit område. Eller kigge i blade (ridehesten og hest&rytter) osv. der er altid dygtige beridere som reklamere med uddannelse og ridning af heste.


Det er jo også samg og behag hvilken man vælger, for personen skal jo også gerne passe til din hest - som du selv siger.


Men det kan du jo snakke med de beridere om, du beslutter dig for at henvende dig til. Eller en anden kyndig person :)


der er jo et utal af muligheder..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 21:21

helt sikkert vælge Thomas Dolleris Larsen, han er utrolig dygtig og behandler alle heste med respekt. Har redet ved ham i flere år og han lærte min at bytte. Han er exam. berider, udlært ved Bjarne Nielsen som han også arbejder sammen med nu. Thomas har lige købt sig eget sted nord på ved Them hvor Bjarne bor. Hvis du er interesseret kan jeg sende hans nummer i P.B.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Michael Carstensen
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 21:58

Han er ikke uddannet berider,men har været konkurrencerytter i mange mange år på ihvertfald PSG niveau.

Hans sted hedder vist nok team beck og høre under vist under ringsted(sports) rideklub.


Du kan finde rideklubben på D4´s hjemmeside.

Jeg prøver lige om jeg kan finde det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Michael Carstensen
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 22:00

Kan findes her under ringsted sports rideklub

distrikt4.rideklub.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 22:03

Hvis jeg var dig, tror jeg, jeg ville tage ud til et større stævne i omegnen og kigge på opvarmningsbanen.

Som allerede skrevet findes der to tusinder af ryttere, og mener fx. en dag på en opvarmningsbane vil fortælle dig utroligt meget om de enkelte rytteres ridning - fx. kan jeg hurtigt nævne et par stykker min hest ALDRIG skulle rides af, så kan de være nok så meget stjerne ryttere


Men ellers vil jeg da også gerne anbefale Dennis Holst som Majken24. Min unghest virkede ihvertfald glad og tilfreds, da han stod deroppe, det var tydeligt at de tog hensyn til at nusse-snakke behov

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thomas DL
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 16:47

Jeg er helt enig i at Thomas DL er en rigtig stjerne, der forstår at behandle heste med stor respekt og forståelse - har både redet undrvisning ved ham, og haft hest i ridning hos ham, og han er på min top tre liste over rytterstjerner...


Som allerede nævnt er Thomas lige kommet hjem til DK igen, og bor i øjeblikket hos Bjarne og Kimi på Bødskov, men han har købt sit eget sted i Hampen...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dennis Holst
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 13:40

Hej,


Min hest har været hos Dennis i 1½ år hvor Dennis red ham 3 x om ugen for mig - de første 2 mdr havde han ham i fuld ridning.


Jeg var rigtig glad for det.


Mvh


Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad med...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 15:28

Hej..


Mac: Hvad med at sende ham til Henning sloth jepsen..?

Han arbejder på hestens præmisser,og er bare helt super..


Han kan varmt anbefales.




En rigtig hest er en DANSK VARMBLOD :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 MC...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 19:43
Michael Carstensens sted hedder Team Cabe, du kan altid ringe og få en snak med dem, flinke mennesker!
0
0
Svar på denne tråd
 
 HVOR?:P
Forfatter: 
Dato:  13-01-2007 21:42
hvor bor i henne af?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uddannet berider
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 13:54

Hvad med berider Jørgen Malte?

Han har pt en hest fra voes stald i heldressur, og rytteren kommer og får undervisning under forløbet, så hun også kommer videre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Beridder
Forfatter: 
Dato:  17-01-2007 10:42

Jeg har haft min hest i tilridning hos Thomas Meyer, dog således at jeg har været en del af forløbet lige fra starten af og det har bare været super!(Rider stadig hos ham)

Han har vist boet i Tyskland i mange år som beridder, men har nu lejet en stald i Helsinge (han bor på stedet. Han rider hesten, så den bærer sig selv og bruger bagparten og så skal den blive som smør at ride...

Jeg synes virkelig han er god og han rider på hestens præmisser...han presser den ikke, og får gode heste ud af dette.

Jeg ved han tager heste i ridning, hvor de står hos ham og bliver trænet hver dag. Du kan vælge at være med til det eller du kan delvist/helt overlade det til ham.

Mener han har 1-2 ledige bokse lige nu...

Stedet hedder "Duemosegård". Hvis det lyder som noget, så vend lige tilbage, så får du nummeret af mig



Josse & Cadillac
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider