Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Træning af shetlandspony
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 19:56

Hej Alle sammen

Min mormor og morfar har i sommer fået et shetlandspony på et eller andet sted over 20 år. Hun hedder Susi og er rigtig sød. Min fætter har redet hende lidt men han er også ved at være for stor. De har et lille besøgslandbrug hvor hun et par gange om måneden giver trækture til de små børn der kommer på besøg.

Men nu ligger det sådan at hun er frisk og rask og det kunne være sjovt at give hende nogle udfordringer. Hun er meget lærernem. Vi har en sele til hende og hun er aldrig blevet kørt før og da jeg gav hende den på var der ingen problemer overhovedet min mormor træk hende de første 100 meter hvor jeg gik bagefter og derefter kunne var bare det hele selv. Vi har desværre ingen vogn endnu.

Men er der nogle der har nogle ideer til nogle tricks vi kan lærer hende så hun får lidt udfordringer for de virkesom om hun keder sig en lille smule en gang i mellem.

Hilsen

Line

0
0
Svar på denne tråd

Hej Line...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 19:59

Prøv at tjekke: www.minimule.dk

Det er en nyopstartet forening som er til for alle små ponyer på 110 cm i stg eller derunder...

Mvh May.

Vores Charmetrolde

Frieseren Thundra & Shetlandsponyerne Clyed, Gabbi, Thilde & Lukas

Hestene er vores partner og ledsager gennem livet

Slå aldrig - vær en blid, kærlig og retfærdig leder

Vær ydmyg

Sig tak

0
0
Svar på denne tråd

Øhhh.
Forfatter: 
Dato:  06-01-2007 15:37

Hej...

Klikker træning bruger jeg til min Shetlænder. Hun synes at det er vældig sjovt

Og så er jeg ved at køre hende til

Mvh. Tillehorse

Det ER sjovt

at

ride Fjordhest

---Tulle---

---Lille Hest---

0
0
Svar på denne tråd

Shetter
Forfatter: 
Dato:  06-01-2007 17:16

Hej.

Jeg klikkertræner også min shetter og skal til at køre ham til - har lige købt en lille 4-hjulet vogn.

Han elsker når der sker noget med ham - og jeg går tit ture med ham og leger på ridebanen.

Jeg er også medlem af minimulerne og glæder mig til at komme til et af arrangementerne med min shetter. Så vi er i skarp træning med agility og cirkuskunster. Så har man ligesom noget at se frem til - at vise de andre shetter-ejere hvad man kan.

Ellers har jeg ham tiltider med som håndhest på kortere ture.

Hej fra Lisbet

0
0
Svar på denne tråd

ihhh
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 15:40
ihhh jeg vil osse have med shettet af gøre de er så søde vil gene lege med dem og alt mugligt ihhhjeg vil

HEJ JEG ER EN PIGE PÅ 11 ÅR
0
0
Svar på denne tråd

klik klik heeh
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 18:12
ja som de andre forslår vil jeg også sige klikkertræning eller horsemanship lege jeg tror den vil nyde lidt anderledes ting heeh

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider