Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

HJÆLP med longering
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 18:17

hjælp mig jeg kan ikke holde min pony i longen både mig og min venninde kan ikke vi har pråvet sammen men han river sig løs VI kan ikke holde ham han er for stærk

hvad kan kan jeg gøre??

jeg har brug for hjælp nu tak på forhånd

HEJ JEG ER EN PIGE PÅ 11 ÅR
0
0
Svar på denne tråd

voksenhjælp
Forfatter: 
Dato:  23-12-2006 08:31
Du skal have en voksen til at hjælpe dig.

www.hellestruplund.dk

Gotlandsruss - ikke til at komme udenom

0
0
Svar på denne tråd

voksen
Forfatter: 
Dato:  23-12-2006 16:11

Jaa det vil jeg også sige, få en voksen til at hjælpe dig.

Spørg evt dine forældre eller hende/ham der underviser dig.

De vi sikkert gerne hjælpe dig :D

Stine..

Kig forbi og gerne en lille kommentar.

www.hestegalleri.dk/ht...serID=7674

0
0
Svar på denne tråd

Du kan sagtens
Forfatter: 
Dato:  23-12-2006 19:47

Hvis du har en veninde til at hjælpe dig, kan i sagtens lære din pony at gå i longe, men det kan tage lang tid!! Det er vigtig at i altid har hovedtøj på ham, da han er for stærk vis han kun har grime på!

Det er en rigtig god ide at lære ham at gå i rundkreds, for det er ikke en selvfølge at heste og ponyer kan det! Det kan i lære ham ved at du står som du plejer med longen, og så skal din veninde trække ham rundt om dig lige som hvis han bliver longeret, når han er go til det kan din veninde bare gå sammen med han der inde så det kun er dig der har fat i ham men det er vigtig at hun bliver hos ham indtil han ved hvad det går ud på!

Håber du får held med det!! Vær stærk du kan godt selv hvis du har tålmodighed!

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  24-12-2006 08:25
hej pernille frederiksen jeg er nød til at tage ham i grime hvis der er hovdetøj på kan jeg slet ikke styre ham han er stærk min mor har været oppe på ham og han gik helt i luften det er næsten kun mig der kan styre ham det er kan min part hinde jeg har parten af fik bræket 2 finger at gå med ham så han er stærk

HEJ JEG ER EN PIGE PÅ 11 ÅR
0
0
Svar på denne tråd

Lille laban
Forfatter: 
Dato:  25-12-2006 19:32
Det lyder virkelig utrolig! Har du ham til at stå på en rideskole?? Jeg synes jeg har arbejdet meget med heste, men jeg aldrig oplevet at en hest/pony ikke kan lære at gå i longe!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider