Jeg er ved at tilride min islænder. Min første islænder!
Så ville jeg høre om det er bedst at tilride ham med de tre gangarter skridt, trav og gallop og så vente med tölten eller om det ingen betydning har? Han er 4-gænger!
Det ville jeg gøre. Få styr på grundgangarterne først og så begynde tølttræningen senere, når der er kommet stabilitet i disse samt muskler på hesten, da tølten jo er vildt hård.