Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Tilridning og gangsætning
Forfatter: 
Dato:  19-12-2006 21:39

Jeg er ved at tilride min islænder. Min første islænder!

Så ville jeg høre om det er bedst at tilride ham med de tre gangarter skridt, trav og gallop og så vente med tölten eller om det ingen betydning har? Han er 4-gænger!



.

.

Wintec sadel til islænder købes!!

Sød juniorhoppe på ca 162 cm: www.heste-nettet.dk/ma.../120620/1/

Udstyr sælges: 17" Hubertus kombi sadel

Hovedtøj str. X-Full Mrk. Hubertus Classic www.heste-nettet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jgeæsad
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 15:26

Det ville jeg gøre. Få styr på grundgangarterne først og så begynde tølttræningen senere, når der er kommet stabilitet i disse samt muskler på hesten, da tølten jo er vildt hård.




Hilsen Eva L

med Lullari fra Lille Skivehus

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar på tilridning
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 09:44

Jeg ville nok vente med at træne tølten til bagefter. En islænder kan have svært ved at gå tølt. Især hvis de er 4-gængere.

Men hvis han nu var naturtølter eller sådan noget ville jeg måske også træne tølten.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider