Sad og spekulerede over igår hva det kunne være der gør My teer sig sådan. Og fandt svaret idag som jeg da gerne lige deler med jer:)
Hun har jo aldrig lavet ballade, når jeg har håndteret hende fra jorden, heller ikke når jeg har trukket hende i ridehuset, hvilket jeg gjorde de første dage vi var der, for at vende hende til stedet.
Inden jeg flyttede My stod hun syg, så hun blev ikke redet og havde fået foldforbud.
Så blev hun flyttet og kom på fold efter et par dage.
Så har ikke haft mulighed for at se evt. adfærdsændring eller lign. mens vejret har skiftet på det seneste.
Nu går hun så på fold igen som sagt, en MEGET sjasket fold, vejret er jo virkelig øv pt. så alle foldende er til at vride hos os. Så hun gør ikke det store ud af at forsøge at spasse rundt derude, har jeg lagt mærke til.
Longerede hende så igår uden udstyr, for at se hvordan hun reagerede og den fik bare alt hvad den kunne trække inde i ridehuset, hun havde virkelig krudt i røven.
(så bliver man glad som ejer, hun var virkelig oplagt til sjov
)
Så idag blev udstyret puttet på igen og så fik hun en hurtig tur i longen først. Samme tendens- sprang rundt med hoven på gaspedalen og ørene fremme.
Så kravlede jeg op- og kunne ride uden at hun "skabte" sig.
Så min kære hoppe lider åbenbart bare af for meget energi.
Men tak for alle jeres gode råd, de satte tankerne i gang 
Lige hvad jeg havde brug for.