Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Let kvadrille program
Forfatter: 
Dato:  12-12-2006 17:35

Hej HN'er!


Da vores traditionelle juleshow på rideskolen er aflyst i år, er vi nogle stykker, som har fået lov til at lave en lille juleopvisning. Som så kommer til at skulle være julemanden med julekone og nissebørn, som skal ride en lille kvadrille. Dog mangler vi noget inspiration til et program, som ikke er for svært at skulle lære her i sidste øjeblik.


Så det er nu, at jeg har et håb om, at I kan hjælpe mig.

Skulle der være nogen, som ligger inde med et kvadrille program, gerne uden galop, så må I meget gerne sige til. Vi kommer til at være 4-6 ryttere på holdet.


Jeg håber nogen ligger inde med noget hjælp.


Ellers så glædelig jule alle sammen :)




Hilsen Amalie

0
0
Svar på denne tråd
 
 DRF´s program
Forfatter: 
Dato:  12-12-2006 17:42

I kan f.eks. bruge det obligatoriske program fra DRF´s kvadrillekvalifikationer.

Der er galop med; men det kan I bare tage ud.

Det ligger her: www.rideforbund.dk/drf...202007.pdf


Vh Elisabeth



Sommerhus på Fanø udlejes - ta' evt. hesten med og rid tur på stranden.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker..
Forfatter: 
Dato:  12-12-2006 17:56

Tak skal du have Elisabeth


Jeg siger stadig ja tak, hvis andre ligger inde med noget.


Hilsen Amalie

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider