Hej HN'er!
Da vores traditionelle juleshow på rideskolen er aflyst i år, er vi nogle stykker, som har fået lov til at lave en lille juleopvisning. Som så kommer til at skulle være julemanden med julekone og nissebørn, som skal ride en lille kvadrille. Dog mangler vi noget inspiration til et program, som ikke er for svært at skulle lære her i sidste øjeblik.
Så det er nu, at jeg har et håb om, at I kan hjælpe mig.
Skulle der være nogen, som ligger inde med et kvadrille program, gerne uden galop, så må I meget gerne sige til. Vi kommer til at være 4-6 ryttere på holdet.
Jeg håber nogen ligger inde med noget hjælp.
Ellers så glædelig jule alle sammen 