Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Hvordan???
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 08:16

Hvordan lærer man sin hest at stejle på komando???


Det vil jeg virkelig gerne på mine heste, men jeg ved ikk hvrdan jeg lærer dem det


Venlig hilsen Sandie,

med guld hesten,

+ den smukke pinto.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor i al verden
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 21:24
lære heste en unode som kan være livsfarlig for både hest og rytter ?

Hilsen Signe :-)


Min hjemmeside




0
0
Svar på denne tråd
 
 lad være
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 11:40

Det er KUN en øvelse for absolut professionelle!


Hvorfor tror du, der ikke står nogen fremgangsmåde nogen steder? Det er fordi at sådan en øvelse kræver en hest af et meget specielt temperament, for ikke at udnytte det.


Selvfølgelig er "stejle" en øvelse i den Akademiske Ridekunst, men hvis man når til den øvelse har man også en hest der er rustet til at lære det. Faktisk er det en udvidelse af piaffe.


Så jeg vil klart råde dig til at holde dig langt væk fra øvelsen, selvom et da ser flot ud... øv hellere komplimenter, da det er en underkastende øvelse for hesten.


Anne K.C.

"At efterligne er ikke det samme som at forstå!"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider