Jeg er selv 1,60 og vejer 60-70 kg.. Er 20 år så jeg vokser ikek mere, øv..
Jeg ar redet alt fra super-frække elevponyer på 1.30 til volti-heste på 1.74..
De små red jeg kun når de var frække.. En enkelt på ca. 1.38 red jeg også i spring, der ville den sagtens springe 1m med mig på ryggen (smed de andre ryttere af)..
Hvis du synes din pony virker generet af dig og/eller din lange ben, kan det blive et problem.
Hvis ikke, er det jo kun et spørgsmål om tid før du skal skifte til hest? Du har jo ikke skrevet din alder..