Jeg har også genoptrænet min hoppe efter det program som Charlotte(Morgan)henviser til. Min dyrlæge sagde dog, at han ikke syntes at jeg skulle op og skridte mere end 90 minutter om dagen. Men det var et rigtig godt genoptræningsprogram. Det meget skridt gør, at hesten sætter rigtig gode muskler.
Min hoppe var 8-9 år og havde haft en skiftevis haltheds/stillestående/let arbejdsperiode på omkring 1 år (bløde koder), før dyrlægen anbefalede, at vi prøvede at lade hesten stå i 1 til 2 måneder, for derefter at prøve denne langsomme genoptræning.
Mvh Vicky
Den eneste virkelige død er den du dør hver dag, ved at du ikke lever... Michael Strunge
Takket være biblen
har vi lært at
stille spørgsmålene,
men svarene findes
i Peter Plys