Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Min pony vil ik galopere
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 20:32

godaften alle sammen

jeg har næsten lige fået en pony han er 4½ han er ret svær at ride hvis man vil galopere laver han et lige hop og bliver sur og nægter at gå i galop når man traver går han i stå efter ca 3 runder og så kan man sidde og sparke han vil bare ikke gå frem jeg for profesionel hjælp af min ridelærer 2 gange ugentligt men mangler nogle tricktil i hverdagen


hilsen en frustreret pony ejer


Nu uden sherif

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis..
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 09:31

du får hjælp 2 x om ugen af din ridelære, hvorfor så ikke bare tage det med ro?


Du skriver du lige har fået ham, han er 4½ år - så måske han ikke er redet så meget? Altså har han måske ikke muskler, kondi, bæring og balance så han kan "klare det hele" med dig på ryggen?


At få trænet en hest op er jo ikke noget der lige sker på et par uger - og der er desværre ingen mirakelkur, så den lige vupti vapti er i tip top stand og kan klare en LA3


Så jeg synes du skal klappe hesten og tage den tid det tager - god arbejdslyst






:-) Mvh. Malu :-)


* * * * Lykkelig fjordheste-ejer * * * *.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider