Så tålmodighed er en dyd 
Jeg kan lige vise det med et par billeder af Medoc, fra da jeg startede med at ride ham til nu.
Medoc februar 2004:

Medoc oktober 2006:

Jeg rider dressur på ham mellem 3-5 gange om ugen, alt efter om det er vinter eller sommer
Gerne med 1 gang ugentligt dressurundervisning.
Jeg har fået undervisning af en del forskellige - og jeg kan varmt anbefale at man finder en dygtig beridder
De har syn for detailer, som andre ikke har - og det er vel meget naturligt, hvis man har taget en lang uddannelse, at man ser på flere ting.
Bom-arbejde er nok også en god ting, evt. løsspringning.
Og så en masse ridning i bakket terræn, hvis det er muligt.
MVH Charlotte