Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Trailer problem
Forfatter: 
Dato:  26-11-2006 12:26

Nu har jeg fået en ny hest, super sød næsten

igen problemmer med hende.

Bortset fra det med traileren. hun er ikke rigtig bange for den, og hun vil også gerne gå der ind, men om hun vil blive der i mere en 2 sek. nej bestemt ikke hun springer ud igen!

Men det skal så også siges at der ikke er nogen problemmer med med store transporter (lastbiler)

Hva kan man gøre? nogen ideer?

MVH Luna


Sunshine:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 bakke...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 13:04

du skal bakke og bakke og bakke...


når hesten er gået op, skal du bakke den ud INDEN den selv bakker. gå op ad rampen, bak ! gå op af rampen igen - bak ! igen og igen og igen...indtil hest er helt tryg ved det...så kan du efterhånden vente lidt længere inden du bakker, og tilsidst kan du selv bestemme, hvornår hesten skal bakke...det kræver meget og regelmæssig træning indtil hesten har fattet det. derefter vil du ikke få flere problemer med det...


Super springsadel sælges !!!

Pfiff Lovell - kun brugt 5 gange - som ny !!

Se masser billeder på præsentaion.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt enig!
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 23:04

... det er det eneste der virker!

Jeg har også gjort det, at jeg giver min hest foder deroppe for at han skal finde det mere behageligt at blive lidt længere.

Men det er en rigtig god idé at træne, når hesten er på hjemmebane, så der ikke er for meget stress. Og det er farligt ikke at træne det, da folk kan komme til skade, når der kommer en hest bakkende med 100 km/timen!. Har selv prøvet det mange gange, indtil jeg lærte "bakke-tricket".

Hilsen Lise


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 20:36

Jeg har prøvet det med at bakke ud igen og igen.. Det hjalp ikke en dyt!

Det eneste der hjalp var een i røven med longen stramt bag på hesten, og så blev den der. Der har ikke været noget vrøvl med den siden. Vi har prøvet ALT andet, og kun dette hjalp..





Mette Timmermann Kock

Elbækgaard, Ø. Snogbæk



Dansk Varmblod er det bedste :-)


Venter føl april 2007!


SÆLGES:

Fleecedækken str. 145, mrk. Capriati, lilla/blå-ternet

Fleecedækken str. 145, mrk. Horse Saver

0
0
Svar på denne tråd
 
 få hjælp
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 16:47

Jeg havde en dejlig pru, der oz var en klon til at gå i trailer... . Men så besluttedejeg mig til at få hjælp...


Så jeg ringede til Gitte Naldal, som hjælper med sådanne problemer... det koster lidt, men for S... hvor det virker !!!


Nogen gange skal man bare indse at man ikke kan selv !!!


Prøv det- det virker !!


Heste hilsner Rikke...


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider