Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Pisk i LC1 + LC 2
Forfatter: 
Dato:  24-11-2006 17:23

Hejsa


Jeg vil bare gerne vide 100 % sikkert, om man ved et klubstævne c-stævne må bruge pisk i stedet for sporer i LC1 + LC 2, jeg mener at kunne læse i DRF´s reglement at det må man IKKE, men vi er lidt uenige...


Ved i Det


hestepigen

0
0
Svar på denne tråd
 
 jo altså
Forfatter: 
Dato:  24-11-2006 18:32

Lige for at få det helt på det rene, så er klubstævner ikke C-stævne. Klubstævne er et D-stævne mens et C-stævne er et distriktstævne. Du ved det sikkert godt, men det fremgår lidt uklart af din formulering.

Mht pisk, som den kun bruges hvis du starter på en 4 års hest/pony. Så må du enten ride med pisk eller med sporer, eller helt uden, men ikke med begge dele. Pisken må max være 110 cm lang.

Held og lykke


Eva


Stengårdens DSP'er - smukke ponyer med stor kapacitet og personlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen pisk
Forfatter: 
Dato:  24-11-2006 19:34

Hej Eva


Tak for svaret, du har ret det er et d-stævne ;-)


man må ikke ride med pisk, men SKAL ride med sporer i følge DRF og en dommer jeg lige har talt med.


Tak for svaret alligevel



Hestepigen

0
0
Svar på denne tråd
 
 dommeren har ret
Forfatter: 
Dato:  24-11-2006 20:00

Dommeren du har talt med har ret - hvis det ikke er en 4 års hest, SKAL man ride med sporer - det fik jeg ikke skrevet før, da jeg var så forhippet på at forklare 4 års reglen. Dumme mig - Men ellers pisk er KUN tilladt på 4 års når man rider LC klasser.


Ha et godt stævne


Eva


Stengårdens DSP'er - smukke ponyer med stor kapacitet og personlighed

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider