Kan læse på din præs. at du er meget glad for Viktor. Det er jeg super glad for at høre 
Jeg vil give dig samme svar, som de andre. tror også bare, at han passer på sig selv men også på dig.
Da han stod hos mig, var der ingen problemer med at gallopere i ridehuset og som du selv skriver, gør han det jo også gerne ude på banen.
Vent du bare til bunden er færdig, så kommer det nok helt af sig selv.
Når du nu kommer lidt mere ud til stævner, kan det jo være vi støder på hinanden.
Skal du evt. med til Bredebro?
Mvh. Anne (Haderslev)