Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 hest vil ikke gallopere i ridehal
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 10:20

Hej.


Ja problemet er at jeg ikke kan få min hest til at gallopere i den ridehal der er derude hvor den står, ridehallen er ikke færdig men kan bruges dog er der ikke så meget plads og bunden er ikke den bedste, kan det være grunden til han ikke vil gallopere eller hvad tror i?


håber i kan hjælpe..







Hilsen Malene & Viktor.

Min dejlige hest.

Nu med Zenobie.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Balance
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 10:22

Hvis ikke den hest synes den kan holde balancen pga. for lidt plads eller glat underlag kan det være derfor den ikke tør gallopere.


Tine


Manger du en til at ride/springe din hest?
www.tinegade.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 hest vil ikke gallopere i ridehal
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 11:10
Tine gade: jeg havde også lidt tænkt på det samme for i en alm. ridehal med god bund kan han sagtens. Så det må være derfor og han har altid haft lidt problemer med hans ballance i gallop.


Hilsen Malene & Viktor.

Min dejlige hest.

Nu med Zenobie.





0
0
Svar på denne tråd
 
 dygtig hest du har
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 13:10
Jeg tror du har en klog hest - den skal ikke nyde noget af at skøjte rundt i dårligt og glat underlag i galop så den holder sig fornuftigt nok i trav. Det skal du være glad for - og respektere.

Vi er med i opvisningsholdet "PÅ PLETTEN" se os på www.pletshow.dk

Medlem af foreningen www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hest vil ikke gallopere i ridehal
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 13:13
svensen: ja det gør jeg også vi traver kun så længe den ikke er færdig og han kan stadig sagtens gallopere når vi kommer ud til stævner og skal gallopere så det er jo egentlig godt nok. Men ja klog det er han skam.


Hilsen Malene & Viktor.

Min dejlige hest.

Nu med Zenobie.





0
0
Svar på denne tråd
 
 enig...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 15:10

Ja det var også min tanke, det er en klog hest, den passer på sig selv og sin rytter.


Heste der bruger hjernen er guld værd :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 20:10
Hippo: ja nemlig hehe han er egetnlig en ganske klog hest, det har jeg bare aldrig opdaget hehe


Hilsen Malene & Viktor.

Min dejlige hest.

Nu med Zenobie.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Malene
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 22:25

Kan læse på din præs. at du er meget glad for Viktor. Det er jeg super glad for at høre :-)

Jeg vil give dig samme svar, som de andre. tror også bare, at han passer på sig selv men også på dig.

Da han stod hos mig, var der ingen problemer med at gallopere i ridehuset og som du selv skriver, gør han det jo også gerne ude på banen.

Vent du bare til bunden er færdig, så kommer det nok helt af sig selv.

Når du nu kommer lidt mere ud til stævner, kan det jo være vi støder på hinanden.

Skal du evt. med til Bredebro?


Mvh. Anne (Haderslev)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider