Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Uofficielt stævne i trollemose
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 11:51

Hej.

Er der mon nogle af jer HN´er, der skal med til dette lille hyggestævne???

I Allerød!

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

LOUISE

Jeg savner dig Bjarke, du vil altid have en plads i mit hjerte!

DEN LYKKELIGE EJER AF

WONDER

0
0
Svar på denne tråd

Hvornår
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 08:53

Hvornår er det?

BeritH

Kraniosakralterapi tilbydes til mennesker og heste i en radius af 20 km fra Roskilde. Send en PB eller ring på 5055 3066.

0
0
Svar på denne tråd

med fare for
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 10:08

Med fare for at lyde som en snerpe. Når det nu er et uofficielt stævne uden for DRF - så bruger I vel ikke DRFs programmer, officials, reglement osv - vel?

Eva

Stengårdens DSP'er - smukke ponyer med stor kapacitet og personlighed

0
0
Svar på denne tråd

Det plejer de ikke
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 10:58

Men regler ER nu ikke noget man har eneret på. Og så længe at det oplyses at stævnet ikke er i DRF regi, så kan jeg ikke se problemet.

BeritH

Kraniosakralterapi tilbydes til mennesker og heste i en radius af 20 km fra Roskilde. Send en PB eller ring på 5055 3066.

0
0
Svar på denne tråd

nej det kan du
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 11:30

Det kan du vel ikke - men programmer og officials er jo udviklet og uddannet i DRF regi - at folk så vælger at benytte dem uden forbundets tilsagn er for mig at se lige som piratkopiering. Men hvis der ikke benyttes drf programmr til det pågældende stævne så er det jo bare helt fint.

Håber I får en hyggelig dag

Eva

0
0
Svar på denne tråd

Eva...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 13:22

det er ikke ulovligt at udskrive et stævne uden for DRF regi og så benytte deres dressuprogrammer.

men officelas må ikke benyttes uden en dispensation.

Og små interne klubstævner, er som regel stævner med deres egne regler , og ofte hjemmelavede travprogrammer , samme springaben hele dagen på forskellige højder etc.

Så du kan ikke beskylde nogen for piratkopiering, når det ikke er ulovligt. Jeg vil da i stedet for helelre have dem igang med at ride stævner for så bliver de nødt til at ride under DRF, for de er ikke mange uoffcielle stævner , og ryttere under DRF må ikke (lovligt) deltage i stævner der ikke arrangeres i DRF regi.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

jamen...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 13:56

Hovsa - så har jeg da misforstået noget. Det beklager jeg meget. Karina - Tak for oplysningen og for din pæne måde at irettesætte mig på.

Jeg trækker hermed mine udtalelser tilbage (hvis Henriette Kjær kan - så kan jeg også)

Hilsen

Eva

0
0
Svar på denne tråd

kommer forbi og ser på
Forfatter: 
Dato:  04-11-2006 20:03

Jeg kommer forbi og hepper på Camilla og Perle - to nu forhenværende stald-fæller fra Kokkedal.

Håber der kommer flere stævner dér...ridehuset ser virkelig lækkert ud og jeg får god brug for masser af stævnetræning til min lille vallak, der aldrig har prøvet den slags. Han er desværre ikke klar til dette stævne.

Mvh,

Trine og Hallech

0
0
Svar på denne tråd

Medlem af DRF
Forfatter: 
Dato:  04-11-2006 20:52

Som Karinae skriver, så er det ikke tilladt at starte stævner i udenfor DRF, hvis man er medlem af en klub i DRF! Jeg overvejede fx på et tidspunkt at starte til et showstævne på Christiansborg, og spurgte arrangørerne om de havde søgt dispensation hos DRF. Det havde de ikke - og jeg turde ikke starte! Jeg rider D- og C stævner under DRF, så skulle ikke nyde noget af at blive udelukket herfra.

MVH Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

jeg skal
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 10:52

afsted med my:)

Hvad skal du starte?

jeg har forvildet mig ud i en LC2 og en LA1 efter ikke at have startet stævner i 9 år.. skal nok blive spændende med mine nerver på højkant:)

Caroline B nu med Cocos Make My Day
0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  06-11-2006 21:40

Hey

Ja, Da jeg har inviteret dig med til det Louise kommer jeg da også med både Blacky og Windsor. Både lørdag og Søndag..selvom de har skrevet forkert i programmet.

Håber din ryg bliver fin...glæder mig til at se jer.

Louise

Heste er det bedste:P

0
0
Svar på denne tråd

BeritH
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 22:51

BeritH:

Det er i den kommende weekend - altså d. 11-12/11.

Hilsen Camilla

Så blev vi gift...

Tag et kig her:

www.123hjemmeside.dk/Camillaogkurt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider