det er ikke ulovligt at udskrive et stævne uden for DRF regi og så benytte deres dressuprogrammer.
men officelas må ikke benyttes uden en dispensation.
Og små interne klubstævner, er som regel stævner med deres egne regler
, og ofte hjemmelavede travprogrammer , samme springaben hele dagen på forskellige højder etc.
Så du kan ikke beskylde nogen for piratkopiering, når det ikke er ulovligt. Jeg vil da i stedet for helelre have dem igang med at ride stævner for så bliver de nødt til at ride under DRF, for de er ikke mange uoffcielle stævner
, og ryttere under DRF må ikke (lovligt) deltage i stævner der ikke arrangeres i DRF regi.
Karina