Hej med jer..
Jeg er ejer af en dejlig 6års vallak der skal igang med noget intens træning.. han skal i noget proff ridning i et par måneder og ønsker at han kommer afsted med en god kondition.. desværre er han for tyk og har ikke været redet koncentreret i min 2mdr!!
Jeg rider mest i et lille ridehus, og skridter en god tur rask skridt bagefter..
Ville høre om der var nogle herinde der ligger inde med en god og effektiv måde jeg selv kan udføre for at få min hest i en bedre kondi og få sat nogle muskler..
Det skal Ikke indebære at ride op og ned af bakker osv, men en måde hvorpå jeg kan træne ham roligt op i ridehuset..
han har været igang i en uge nu!!
Glæder mig til at høre fra jer 