Tja, altså, min Nellie har fine gangarter, men hendes trav er ikke så fantastisk stor og hun har det med at slæbe benene. Er der nogen træningsmetode, der kunne få hendes trav til at blive større og få hende til at lade være med at slæbe benene sådan?
Får du hende til at gå ordenligt frem? Mange heste begynder at slæbe og hænge når de traver for langsomt.
Selv syntes jeg at jeg red i et pænt tempo i trav, men da jeg fik ny underviser fandt jeg hurtigt ud af at det tempo jeg troede var rigtigt var alt for langsomt. Kunne også se på optagelser at monsteret slæbte benene rundt.
Er der nogen der har bøger og film om Black Beauty og hans familie liggende som I vil af med? Jeg er meget intesseret hvis I har noget I gerne vil af med.