Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Bedre gang?
Forfatter: 
Dato:  18-10-2006 22:25
Tja, altså, min Nellie har fine gangarter, men hendes trav er ikke så fantastisk stor og hun har det med at slæbe benene. Er der nogen træningsmetode, der kunne få hendes trav til at blive større og få hende til at lade være med at slæbe benene sådan?


Signe og prinsessen Nellie

-

Chazizz, vent på mig ved regnbuebroen.

Du er elsket og savnet <'3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2006 22:28

Får du hende til at gå ordenligt frem? Mange heste begynder at slæbe og hænge når de traver for langsomt.

Selv syntes jeg at jeg red i et pænt tempo i trav, men da jeg fik ny underviser fandt jeg hurtigt ud af at det tempo jeg troede var rigtigt var alt for langsomt. Kunne også se på optagelser at monsteret slæbte benene rundt.


Er der nogen der har bøger og film om Black Beauty og hans familie liggende som I vil af med? Jeg er meget intesseret hvis I har noget I gerne vil af med.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bomtræning
Forfatter: 
Dato:  18-10-2006 23:05

Hvor gammel er hun? Det kan jo være fordi hun er ung, de er tit lidt ligesom babyer og har ikke så godt styr på hvor de sætter benene..


Det kunne være en ide med noget træning over bomme, så bliver hesten nemlig mere opmærksom på hvor benene er:)


Held og lykke med det!


MVH Nat

0
0
Svar på denne tråd
 
 i det hele taget så
Forfatter: 
Dato:  18-10-2006 23:35

små tempo spring og bom-arbejde give laaangt de flest heste et mere naturligt løft i benene... gør det også med min 4 års og med min 5 års smiler...


Team Luxus

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider