Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Bandage underlag.
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 19:03

Hey..


Jeg er i denne situation jeg skal jeg til at købe bandage underlag, men ved bare ikke hvilken slags jeg skal vælge.?? Nogen der kan hjælpe??




Knus Sus :-)
Msn: Susser86@hotmail.com

Mule.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 underlag..
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 19:08

Jeg har både filt (de billige der er lige til at klippe til) og så de dyre fra Eskadron...


Så det er helt smag og behag



M.V.H. Riderlykke


...bag skyerne er himlen altid blå...

Hestepasser i Odense søges


Faber rullegardiner sælges





0
0
Svar på denne tråd
 
 Eskadron underlag
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 19:10

Jeg har også begge slags bandage underlag (de dyre og de billige)

og her må jeg altså sige at jeg langt bedre kan lide dem fra Eskadron. For det første er de langt nemmere at lægge på, fordi

de er mere fleksible og for det andet tørre de også hurtigere

hvis hesten har svedt om benene efter brug (f.eks en varm sommer). Jeg tror også at de er med til at bandagerne ikke glider så nemt ned..




Rideudstyr sælges
-Tjek præsentation
www.Fendi-Ferrets.dk
-Læs om mine ildere/mink og heste..
0
0
Svar på denne tråd
 
 bandager
Forfatter: 
Dato:  21-10-2006 21:55
jeg har skam invisteret (staves) i bandager med underlag som er syet sammen veldig smart ... de er pisse gode ..

cile elsker sin max

i vil altid have en plads i mit hjerte

magnus<3,isabella<3,trøja<3,sorte<3 og garcon<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 15:17

Ja folk der kender mig ved at jeg er blevet eskadron freak.. deres bandageunderlag er supere.. de tørre hurtigt, de ligge perfedt til hesten, og deres gange gør, at benet kan ånde selvom der er bandage på.. så køb eskadron og evt. filt til staldunderlag, hvis din hest blir skadet



Fjordheste er også dressurheste..

0
0
Svar på denne tråd
 
 som flertallet
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 23:53
Jeg sværger også til eskadron. Både til ridning og stald (hvis det absolut er nødvendigt). De ligger bedre, tørrer hurtigere og så holder de godt.

-Mia



*** Mangler din hest en dygtig rytter et par gange om ugen?? ***

Bor den i nærheden af København??


-Så vil jeg meget gerne hjælpe dig! :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider