Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

underlag til stævne?
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 15:57

Jeg har kigget på drfs hjemmeside, men kan ikke finde noget om, hvilke farver på underlaget, der er tilladt til stævner. Må man ride med alle farver i dressur, eller der det kun sort/hvidt, der er tilladt? Jeg synes nemlig, at hvidt, bliver for hvidt til min hvide hest og at sort måske er lidt for søreligt. Håber, at I kan hjælpe mig.

Mvh. Anne

0
0
Svar på denne tråd

Bestem selv
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 16:02

Hejsa,

Der står ingen steder ang. farve på underlag til dressur.Vi har en broget pony og en broget hest som begge går stævner med brune underlag.Gælder både C og B stævner.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for det
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 16:06

Vi skal til vores andet stævne næste weekend. Første gang havde prinsessen et hvidt et på, men jeg syntes ligesom, at det forsvandt ind i hende. Vil gerne have et andet på næste weekend, men vil jo heller ikke disses pga. underlaget. Nu vil jeg kigge lidt på de forskellige farver, og så vælge et flot et til hende. Måske et kongeblåt? Det ser godt ud til hende. Endnu engang tak for hjælpen.

Mvh. Anne

0
0
Svar på denne tråd

underlag
Forfatter: 
Dato:  14-10-2006 02:54

hm' .. hvis det er i dressur, er det så ik kun til d-stævner de må ha farvet på ?

- mener bar a fra c og op ska de være hvide, men du må ik hænge mig op på det. (:

0
0
Svar på denne tråd

Farve...
Forfatter: 
Dato:  14-10-2006 10:34

Jeg ved fra min kusine der har en hvid hest at der ingen steder står hvilken farve underlaget skal have på. Der var nemlig ramaskrig da hun dukkede op med et blåt underlag til et c-stævne i dressur, men den teknisk deligerede holdt med hende, for hun måtte gerne.

Det er blot fordi at det er så indgroet en "vane" i dressurfolk, at underlaget "skal" være hvidt, at de så efterhånden er begyndt at tro at det SKAL være hvidt... ;-)

Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd

Tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  14-10-2006 14:01

Jeg tror, at jeg vælger at ride med det kongeblå underlag. Synes det er flot til hende, men I må da meget gerne komme med forslag til andre farver. Evt. også, hvis I har kendskab til nogle seje farver som fx. bronze el. Evt. kan I kigge på min præs. for at se billeder af skønheden.

Mvh. Anne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider