ja.. 36 det er dælme ikke let at få fat i.. 
Tænkte at hvis du nu brugte en størrelse 39 så kunne du da låne mine da jeg ligger efter uheld i noget tid endnu.. men det er jo helt ude i hampen.. 
Normalt tager det jo også ca en uge at få ridestøvler hjem..
Hvor irriterende.. hmm.. jeg kan ikke rigtig se anden mulighed end at du sætter et par timer af ( ta dine mål inden) til at ringe samtlige butikker igennem..og simpelthen få dem til at sende dem til dig hvis det er for langt væk til du kan smutte forbi.. så kan de jo nok nå at sende dem frem inden..
Tag og køb nogle med lynlås.. (hvis du altså er til det)- for passer de ikk heeelt så giver de sig altså lettere med en lynlås.. skal du desuden sælge dem igen, er det jo springryttere som skal købe, og de er jo til lynlåse har jeg hørt
(og det jeg vist også selv...) Det er bare meget lettere.. og til at sælge igen..
Håber du finder en løsning..
Og HELD og LYKKE til stævnet!!!
