Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Springstøvler i dressur
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 14:40
Må man ride med springstøvler m. snørrebånd i dressur klasser? Jeg står med det problem at jeg er meget smal om anklen og derfor glider nærmest alle de støvler jeg har prøvet ned. Næste skridt bliver et par helt special syede, men da jeg skal til stævne i weekenden skal jeg have fundet på noget i en fart...
0
0
Svar på denne tråd

hehe..
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 15:06

Hej Zanta!

Jeg har nøjagtig samme problem som dig, og har i hele min tid på konkurrence banerne redet med snørre i støvlerne- og jeg har ALDRIG fået det kommenteret!- hverken af dommere eller tilskuere..

Jeg tror det man kan støde på er en "etisk" dommer der måske finder det liiidt upassende med snørrene.. men det kan jo allerhøjest give en lille kommentar nederst.. men jeg tvivler virkelig på det..

Men desværre kan jeg ikke sige dig om der der nogle desideret regler imod det.. hvis der er, så bliver de i så fald ikke håndhævet.. og jeg tør nææææsten påstå at jeg har redet ved samtlige dommere i DK..

Tror måske mest det er en temperaments sag...

Danser med heste..

"Lyt til hesten, og den lytter til dig"

"Tøjler skal behandles som sytråd"

0
0
Svar på denne tråd

Rytter...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 20:32
Kan jeg så ikke få anbefalet nogen gode støvler? skal have lavet nogen ved HL equipment, men de når det ikke inden på lørdag...
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 20:43
jeg har redet en LA2 distriktmesterskabsklasse iført springstøvler med snørre - fik ikke en eneste kommentar fra de tre dommere.

Sandra & Tímon
Dance like a monkey!
0
0
Svar på denne tråd

okay..
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 20:48

hmm.. du siger at du skal have lavet nogle andet steds.. dvs at de støvler her skal du have INDEN lørdag.. og det skal nok heller ikke være det dyreste mærke hvis du nu skal sælge dem videre( da de dyre hurtigere mister mere i værdi)...

Jamen så vil jeg forslå dig at købe et par Derby.. De har faktisk efterhånden nogle rimelig flotte og feminine modeller.. og de koster hvor bredden kan være med.. tror det koster mellem 1500-2500 alt efter hvor du køber..

Ved ikke om det var svar nok? - eller om vi skal rode i mere eller mindre dyre mærker?

Ps.. hvad størrelse bruger du?

Danser med heste..

0
0
Svar på denne tråd

rytter...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 21:15

Jeg bruger en str. 36, hvilket er meget svært at få fat i. Kan jeg få et par der passer, så vil jeg med glæde betale for dem.

Det er La6 dressur på c-plan jeg skal ride, og de gamle gled så meget, at sporen har gnavet hesten (har kun redet i dem i dag).

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 21:25

ja.. 36 det er dælme ikke let at få fat i..

Tænkte at hvis du nu brugte en størrelse 39 så kunne du da låne mine da jeg ligger efter uheld i noget tid endnu.. men det er jo helt ude i hampen..

Normalt tager det jo også ca en uge at få ridestøvler hjem..

Hvor irriterende.. hmm.. jeg kan ikke rigtig se anden mulighed end at du sætter et par timer af ( ta dine mål inden) til at ringe samtlige butikker igennem..og simpelthen få dem til at sende dem til dig hvis det er for langt væk til du kan smutte forbi.. så kan de jo nok nå at sende dem frem inden..

Tag og køb nogle med lynlås.. (hvis du altså er til det)- for passer de ikk heeelt så giver de sig altså lettere med en lynlås.. skal du desuden sælge dem igen, er det jo springryttere som skal købe, og de er jo til lynlåse har jeg hørt (og det jeg vist også selv...) Det er bare meget lettere.. og til at sælge igen..

Håber du finder en løsning..

Og HELD og LYKKE til stævnet!!!

Danser med heste..

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 13:36

www.tikarideudstyr.dk/...p?item=338

hvad med at prøve tika... de plejer at være rigtig hurtige... prøv at ringe og hører om det kan nås inden lørdag...

Carina.

Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder.

Surprise- Min smukke ponyblanding.

0
0
Svar på denne tråd

carina
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 13:44

Tika havde desværre for travlt til overhovedet at tjekke deres lager.

Hvad med korte støvler og støvleskafter må jeg ride med det??

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 13:45

ja det må du godt... gør jeg...

Carina.

Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder.

Surprise- Min smukke ponyblanding.

0
0
Svar på denne tråd

Dine mål
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 18:20

Hvad er dine mål? har nemlig et par helt nye königs dressurstøvler, jeg desværre har købt lidt for store og måske vil sælge...

Lene

0
0
Svar på denne tråd

lehlo...
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 20:57
Mine mål er 36-34-46
0
0
Svar på denne tråd

Støvler
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 21:05
46 er det mål indvendigt eller udvendigt?... dem jeg har er nemlig 34-47. Hvor 47 er det udvendige mål (fra hæl til knæ, indvendigt er de 41). Modellen hedder Sir og er super flot, med en ret slank ankel og høj dressurbue. Du er velkommen til at skrive en privat besked, hvis du vil vide mere ?
0
0
Svar på denne tråd

lehlo...
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 21:38
Hvor i landet bor du? Mener det er indvendig der er 46 på mine...
0
0
Svar på denne tråd

Århus...
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 21:41
Jeg bor i Århus... Du må lige have fat i et målebånd :)
0
0
Svar på denne tråd

glider ned..
Forfatter: 
Dato:  03-10-2006 22:39
hvis du har problemer med støvlen glider ned kan jeg varmt anbefale sarm hippiqe en rigtig lækker støvle som er lidt formsyede tikarideudstyr.dk føre dem og der har jeg købt mine :-p held g lykke

savner dig Rose May og også dejlige Amanda...
Søger med lys og lygte efter Zenta og Surprice.
:{-( savner dem.
Min elskede Joe Boy
Officielt medlem af DÅHM i det sydjyske.
*Panik*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider