Hej Gitte..
Er væltet/styrtet helt af helvede til, med min hest, med hovedet helt ned i jorden 3 gange nu på 5 mdr. Han er væltede til samme side hver gang.. Ikke spor sjovt.
Han er en noget "klodset" dreng (på 12 sommer) og løfter heller ik altid lige fusserne hurtigt/højt nok.
Den sidste gang (torsdag d.5/10), tænkte jeg nu kan det være nok. Vi går på pension.. 
Han får regelmæssigt ordnet tænder og smed hver 5 uge. Er nu gået ned til hver 4 uge og han blir rejst så meget smeden kan og har fået ringsko på.
I mandags d.9/10 var jeg så hos Tove Due med min hest. Det viste sig så, at han var: helt låst i nakken, øv i bækken, øv i ryggen, øv i 2 ben, helt låst i skulderen (i den side han vælter), havde fået en betændelses infelttration i skulderen.. muligvis fordi sadlen trykker og derved går ind og trykker på en nerve, der muligvis gør så benet smutter/vælter.. Så er det bare jeg tænker: Hvor var det godt min heste massør sendte mig derover..
Og hvor er det sørgeligt at hesten virker "normal".. Min pointe.. De er sku for goe af sig nogen gange vores dejlige dyr..
Håber du kunne bruge noget af det..
Knus.