Hejsa!
Trenger noen ideer til hvordan vi kan få lært datterens pony øgninger, altså ikke øget tempo men øget stegene.
Nu er han ikke den best bygde for de helt store bevegelsene, men rent fysisk burde han aligevel være istand til at øge noget.
Vi har prøvd med travbommer og da kan han godt strekke ud ganske godt.
Men uden bomme øger han bare tempoet.Han gjør så godt han kan,men fatter ikke hva vi ønsker af ham.
Han kan godt få bagparten indunder sig og kan samles godt.
Han forsøker virkelig at samarbeide, men komunikasjonen svikter.
Han har ellers lært alt en pony skal kunne + meget mer, det eneste som ikke er mulig er øgningene?
Typisk kommentar fra dommerprotokollene når det kommer til øgningene : godt satset, eller bra forsøg
!
Så vi trenger kreative forslag til hvordan vi kan løse dette!
Vi har også en rytter som har uddannet hest til GP nivå til at ride ham, men samme nedslående resultat.