Hej alle HN'ere.
Jeg har virkelig brug for gode råd her.
Jeg har en dejlig vallak på 6 år. Jeg har været på en horsemanship kursus hos Ute Lehmann med meget stor succes! 
Han gik fra at være umulig at longere til den nemmeste at have med at gøre efter min mening.
Jeg kan ride ham i en rebgrime alene.
Nu er jeg så kommet til det punkt hvor jeg er virkelig interesseret i at han skal lære at rides med en hackamore. Men men men.. Jeg har ikke rigtig nogen erfaring med det her så jeg mangler mig jo en træner. Det eneste jeg selv har mod på at træne med ham, er at vænne ham til den fra jorden.
Er her nogen der har erfaringer med hackamore? Og kender nogen evt. en underviser?
Bor i Vejen skal lige siges.
Mange tak på forhånd for de gode råd.
Knus Katia