jeg ønsker lige et par råd og ideer.
Jeg er nu gået igang med at genoptræne min galop hest efter den klassiske metode med masser af skridt og senere med intervaltræning. Hun har ikke været skadet, men er ikke brugt meget de sidste 2 år, kun lidt skridt og trav. Hun er 18 år og har ikke løbet løb i over 14 år, men er primært blevet brugt som følhoppe.
Jeg vil meget gerne longere hende også og det er her jeg gerne vil have nogle ideer og råd.
Vil lige høre hvor meget interval træning man kan/må lave i longen, eller skal hun også starte op med kun skridt her?
Vær søde at bruge det danske enkle sprog... 
På forhånd tak
Helle