Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Fjordheste DM/EM
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 09:34

Hvordan er det nu med fjordhesteforeningens DM og EM.

I DM rider man kvalifikationerne samme tid ikke, således at alle egentlig kan melde sig til?

Men hvordan med EM, skal man udtages eller hvordan foregår det?


Er der stadig NM, eller det skubbet tilside for EM nu?


Jeg er interesseret i at høre hvordan og hvorledes man kan deltage i de forskellige mesterskaber






Nanna Hyllested

Sejlflodgaard


2-års fjordhingst sælges - ekstrem velgående!

www.heste-nettet.dk/lo...est/97359/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil anbefale dig..
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 11:57

... at kigge på www.fjordhest.dk under "sportsnyt". Der finder du DM-reglementet.


Der er stadig NM for fjordheste. Det finder sted hvert andet år, og i 2007 bliver det i DK. Der kommer helt sikkert meget mere om det i løbet af vinteren/foråret.


EM for fjordheste er et helt nyt tiltag, som Fjordhesten Danmark har lanceret i forbindelse med jubilæet. Tyskerne har talt om, at de måske kunne tænke sig at afholde det næste EM - men hvornår, og om de er "faste i kødet" på ideen vides endnu ikke.


Jeg kunne dog forestille mig, at tidsintervallet bliver noget i stil med NM, eller måske lidt længere.


Hvis du ønsker at kvalificere dig, så er det bare med at kridte skoene og komme ud og starte nogle stævner. Både fjordhestestævner og DRF-stævner tæller som kvalificerende, og jeg vil råde dig til at gemme kritikker fra dressurklasserne med tydelig angivelse af dommerens navn (dommerunderskrifterne på blanketterne er ofte ulæselige) og niveau.

Hvis det gælder springning, kan man som regel få en udskrift af sine resultater (evt. mod betaling af et print-gebyr) og få dommerens underskrift som berigtigelse heraf.


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt



0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 12:38

Jeg havde nu været inde på fjordhest.dk - Men det var lige for at få det skåret ud i pap


Det er ikke mig som skal starte, men Nords låner Christina. Vi ved ikke endnu om de vil være klar til det, men det er jo værd at have i overvejelserne. Og du kan tro vi vil huske at få en læselig underskrift, mange tak for rådet.


Hvem udtager deltagerne?






Nanna Hyllested

Sejlflodgaard


2-års fjordhingst sælges - ekstrem velgående!

www.heste-nettet.dk/lo...est/97359/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det har indtil nu...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 12:51

... været sportsudvalg og bestyrelse der har udtaget, og det bliver det sikkert også fremover.


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider