Jeg red på den 5-6 gange før jeg kunne trave 100% ordenligt i letridning, det er svært at side ordenligt syntes jeg, den har ikke gået løb, den har gået det meste af sit liv uden at være reden. Og kan også mærke hvis jeg sænker farten for meget går han i pass det er skide træls. Det er blebet meget bedre nu.
Tak for jeres råd, vil prøve at efterlyse en der kan undervise mig der hjemme. Og vil samtidig prøve at gøre det et par min. af gange.
Troede bare går man red nedsidning at man stadig skulle side med ret ryg?? Ved ikke så meget omkring det! Det er min første hest, er super glad for ham og vi passer rigtig godt sammen, skal bare lige lære det nedsedning;)
Knus Trine