Jeg vil foreslå at du bruger basisarbejdet fra Akademisk Ridekunst. Det går ud på at forme overlinien så den bliver klar til rytterens vægt. Når man træner overlinien så reduceres underhalsen. Hvis du har mulighed for det, så lån Bent Brenderups første træningsvideo, den med indlongering og tilridning. Den beskriver rigtig godt hvordan du kommer i gang. Eller opsøg et kursus med en af hans elever. Kan varmt anbefale Christina Holmbæck.
Når basis så er på plads kan du slå ind på den gren du gerne vil bruge hesten til, om det er dressur, spring eller lign.
Venlig hilsen
Maibritt Rittermann