Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Tilridning
Forfatter: 
Dato:  03-09-2006 18:32

Vi er begyndt med vores 4 års .

Og hun har underhals ! Hvad laver jeg af "øvelser" med hende. Det være sig fra jorden eller ryggen.

Har kun været på ryggen af hende 3 gange og stadig kun travet ½ 20m-volte.

Min datter har de sidste 2 måneder fået trækture på hende.




OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)
Og nu med pintmoor-stutteri.
Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sig mig
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 09:25

Kan det være rigtigt, er der slet ikke nogen af jer kloge hoveder der har nogle gode ideer.

Mine to andre heste har vendt den rigtige vej, så det har aldrig været et problem.



OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)
Og nu med pintmoor-stutteri.
Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil foreslå
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 09:57

Jeg vil foreslå at du bruger basisarbejdet fra Akademisk Ridekunst. Det går ud på at forme overlinien så den bliver klar til rytterens vægt. Når man træner overlinien så reduceres underhalsen. Hvis du har mulighed for det, så lån Bent Brenderups første træningsvideo, den med indlongering og tilridning. Den beskriver rigtig godt hvordan du kommer i gang. Eller opsøg et kursus med en af hans elever. Kan varmt anbefale Christina Holmbæck.

Når basis så er på plads kan du slå ind på den gren du gerne vil bruge hesten til, om det er dressur, spring eller lign.


Venlig hilsen

Maibritt Rittermann



0
0
Svar på denne tråd
 
 Maibritt
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 10:09

Sjovt du skriver det !

Jeg skal faktisk over og se BB ride i aften. Det bliver spændende.

Den vil jeg da prøve at få fat på.




OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)
Og nu med pintmoor-stutteri.
Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider