Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Stævner på Fyn?
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 18:33

Nogle der ved hvor og hvornår der afholdes klub/U stævner på Fyn her vinteren 2006/2007?


Især springstævner med mindre klasser har interesse, men også gerne mindre dressurstævner.



Hvorfor gøre et nummer ud af at fortælle verden man er noget særligt?
Hvorfor ikke bare være det?
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Savner dig min skat, men sorgen er kærlighedens pris
I can't change the world?
0
0
Svar på denne tråd
 
 du kan gå ind
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 18:45
www.eurosport.dk og finde ud af det!...der er et klubstævne på thurø rideklub(min klub) i november!!!..hehe

0
0
Svar på denne tråd
 
 et link
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 18:51

arkiv.hesteinfo.dk/d7/

oversigt over stævner på fyn


Just_me

Alle kan begå fejl - kunsten er at lære af dem

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nuna..
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 19:09
Hmm inde på Eurosport kan jeg bestemt ikke finde nogle mindre stævner på Fyn...

Hvorfor gøre et nummer ud af at fortælle verden man er noget særligt?
Hvorfor ikke bare være det?
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Savner dig min skat, men sorgen er kærlighedens pris
I can't change the world?
0
0
Svar på denne tråd
 
 undskyld!!!
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 20:36

Det må du undskylde, det var info sport!!!

www.infosport.dk/cgi-b...aevner.hms


0
0
Svar på denne tråd
 
 klubstævne
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 14:57

Min klub Krikkerne ved Ørbæk på Østfyn holder stævne den 30 sep. Men det er jo godt nok ikke rigtig vinter... men måske havde det interesse alligevel.

se www.krikkerne.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider